ΠΕΡΑΣΑΝ
14 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 1991 ΟΠΟΤΕ Ο Μ.Φ. ΑΥΤΟΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ
ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ
ΤΟΥ (ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΙΔΕ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ) ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ
ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ, ΠΕΙΘΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΙΣΙΩΣΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΣΧΗΜΑΤΟΣ.
ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ (ΜΕΣΕΣ ΑΚΡΕΣ) ΜΟΝΙΜΗ
ΜΟΡΦΗ (ΟΥΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ...) ΗΤΑΝ "Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ ΚΑΙ
ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ" (ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ)
ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΑ ΞΑ-ΝΑ-ΜΑ-ΝΑ-ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
ΝΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΦΟΒΑΣΘΕ:
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΩΘΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΦΕΡΕΛΠΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ
ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΣΥΝΕΛΑΒΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΞΙΣΟΥ ΠΑΝΟΥΡΓΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..
ΑΥΤΟΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΑΝΘΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ΟΤΙ ΠΡΟΑΙΡΕΙΣΘΕ, ΕΣΥΡΕ
ΣΤΟ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ ΑΡΜΑ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΑΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ, ΦΙΛΟΥΣ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ,
ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΛΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΩΣ ΠΩΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΕΠΕΙΣΕ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ...
ΤΟ ΔΙΠΛΟ "ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ" ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ
ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΑΥΤΟΥ
ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ.
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΠΟΤΕ", ΟΠΩΣ ΜΕ ΠΕΙΣΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ
Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ...
ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΥΤΗ ΥΠΕΠΕΣΕ (ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ) Ο ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΟΤΣΙΡΑΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΓΡΙΑ ΠΑΛΗ)
Η ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΑΛΙ)
Η ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ)
Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΞΕΝΥΧΤΙ)
Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)
Ο ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ)
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΗΤΑ (ΜΕΤΑ)
Η ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΥΡΙΣΜΑ)
Ο ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ)
Ο ΖΑΚ ΣΤΕΦΑΝΟΥ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΡΥΟ ΝΤΟΥΣ)
Η ΜΕΛΙΝΑ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΗΝΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗ)
Ο ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΑΥΤΙΟΥ)
Ο ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ)
Ο ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ (Ε ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ)
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΘΑΝΕ ΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ, Ο ΒΑΘΙΑ
ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ Μ.Φ. ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΗ ΖΗΛΙΑ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ
ΚΑΡΔΑΡΑ ΚΑΙ ΧΥΝΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ 'Η ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΔΙΣΚΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΠΑΝΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΑΥΤΗ
ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ
ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΗΤΟΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ
ΚΙΘΑΡΕΣ, ΜΑΝΤΟΛΙΝΑ, ΦΥΣΑΡΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΤΩΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ...
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ
ΓΙΑ ΤΟ "ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ", ΣΕ ΑΜΙΓΩΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΕΚΦΟΡΑ... ΤΑ ΜΑΛΛΟΝ
ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΡΩΘΗΚΑΝ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ
ΤΟΥ 'H -ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ-, ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΧΑΓΥΡΕΥΕ ΑΝΤΙΚΟΣΜΟ ΤΩΝ
ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΤΗΝΩΝ.
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ,
ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΜΙΑΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΡΤΑΣ, ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ
ΕΠΕΤΡΑΠΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΚΙΧ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΣΚΟ...
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ; ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗΛΗ
ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ 'Η, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΘΑ 'ΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ...
ΑΣ
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΗ ΣΥΝΗΘΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ
ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑΣ.
ΟΙ
ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ,ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ, Η ΖΩΗ ΚΑΡΕ
ΚΑΡΕ, Η ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΡΕΤΑ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΗΜΑ
ΑΠΛΑ
Ο Μ.Φ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΤΟΥ
ΜΕ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΤΟ
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ SONY BMG (ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ)
|